Slovenija...

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a guano » 04 Maj 2018, 19:02

dnz napisal/-a:
guano napisal/-a:
TheseColorsDontRun napisal/-a:
guano napisal/-a:
TheseColorsDontRun napisal/-a:Koncno!
http://www.mladina.si/185340/kako-nastane-fasizem/



Avtor(ica) teksta ne obstaja.......Stanka Prodnik je izmišljena oseba, toliko o verodostojnosti zapisa :lol: :party:

Zaradi mene, če ga je napisal Čuri Muri. Še vedno je zadel bistvo in še vedno je bil javno objavljen.


nop...če čuri muri nima jajc da se podpiše....je ta tekst potem tudi čuri muri tekst

Čuj ti čuri muri oz guano, ti tudi tu pišeš pod psevdonimom in maš na trenutke tale zapise ko misliš da bi jih mogo vsak upoštevat, torej so tudi tvoji teksti čuri muri?


si vse povedal :-E

ps. enačenje vpisov na enem xy forumu in javnih vpisov v medijih, ki dejansko (žal) krojijo javno mnenje,je dosežek na ravni takih vpisov
N.A.T.O. = North Atlantic Terrorist Organization
Uporabniški avatar
guano
 
Prispevkov: 15844
Pridružen: 25 Mar 2014, 15:41
Kraj: Maribor

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a liki » 08 Maj 2018, 14:04

Še ena slovenska legenda se je poslovila:

https://siol.net/novice/slovenija/umrl- ... ter-466812
Ricky Gervais: "Nikoli ni dobro, če ima nekdo v lasti pametni telefon, ki je pametnejši od lastnika."
Uporabniški avatar
liki
 
Prispevkov: 8492
Pridružen: 25 Mar 2014, 16:17

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a izi » 08 Maj 2018, 14:17

vijol'čno sveti se nebo,
ni predaje, ko ti pojemo
Uporabniški avatar
izi
 
Prispevkov: 2174
Pridružen: 25 Mar 2014, 17:42
Kraj: greenwich

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a mbfc » 08 Maj 2018, 14:28

Pozrl sn ove stripe kot froc. Ni ga blo boljsega.
Administrator
Uporabniški avatar
mbfc
Site Admin
 
Prispevkov: 2931
Pridružen: 25 Mar 2014, 12:10

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a donkey » 08 Maj 2018, 14:46

Še eden, ki je pregulil te stripe po dolgem in počez ... naj počiva v miru.
:| :cry:
Uporabniški avatar
donkey
Site Admin
 
Prispevkov: 5510
Pridružen: 26 Mar 2014, 11:44

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a liki » 08 Maj 2018, 14:58

Mi smo doma imeli zbirko petih ali šestih debelih knjig, kjer so bili vsi njegovi izdani stripi o Zvitorepcu, Lakotniku in Trdonji. Priznam, da sem jih vedel skoraj na pamet.
Ricky Gervais: "Nikoli ni dobro, če ima nekdo v lasti pametni telefon, ki je pametnejši od lastnika."
Uporabniški avatar
liki
 
Prispevkov: 8492
Pridružen: 25 Mar 2014, 16:17

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a spiderKAD » 08 Maj 2018, 14:58

Super stripi, spomnem se tut da je det nariso pravila za smucanje na to temo, so se te table na smučiščih?
spiderKAD
 
Prispevkov: 253
Pridružen: 16 Jun 2016, 12:10

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a Ihaha » 08 Maj 2018, 18:32

Ja. Deset FIS pravil. Na vseh smučiščih so...
Te debele knjige s stripi - 8 jih je, sem šel prav iskat danes. Vem teh zgodn še zdaj ogromno v glavi.
Globok poklon mojstru, in lahka naj mu bo zemlja.
Uporabniški avatar
Ihaha
 
Prispevkov: 755
Pridružen: 27 Mar 2014, 00:20

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a cikal » 08 Maj 2018, 19:40

sedim v kuhni pa poslušam ko baba gleda foptv dnevnik. govora je bilo o cenah hotelov po evropi in v sloveniji, mislim predvsem ljubljani. pa to me ni tolko zmotlo. zmotlo me je to ko vlačuga od komenatorke zaključi z ljubljano in začne z bledom...zdaj pa še k enemu našemu biseru...od kdaj je ljubljana jebeni slovenski biser? jebote malaga je galaksija za to jebeno mesto. dve jebeni ulici in to je to. žabari pa prepričani da so SVETSKA METROPOLA! pa tak je ispadlo ko sem poslušal, kot da je prepoceni ker so pač v amsterdamu, parizu, ženevi višje cene. Razlog obstaja zakaj so tam cene višje retardi žabarski!

p.s. malago sem dal čisto tako za primerjavo, ker sem bil tam 10 dni na dopustu in me je navdušla.
cikal
 
Prispevkov: 207
Pridružen: 05 Avg 2014, 14:27

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a šerpa » 08 Maj 2018, 21:09

liki napisal/-a:Mi smo doma imeli zbirko petih ali šestih debelih knjig, kjer so bili vsi njegovi izdani stripi o Zvitorepcu, Lakotniku in Trdonji. Priznam, da sem jih vedel skoraj na pamet.



jaz sem imel vseh osem :)
šerpa
 
Prispevkov: 470
Pridružen: 28 Mar 2014, 21:19

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a starosta » 09 Maj 2018, 00:05

Joza gulikoza
Uporabniški avatar
starosta
 
Prispevkov: 2096
Pridružen: 30 Mar 2014, 20:28

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a Damc » 09 Maj 2018, 07:12

Midva s tamalo bereva zdaj te nove izdaje.

Trenutno sva pri stripu, ko sta Trdonja in Zvitorepec v Afriki.
"Do not abuse me with your different opinion!" - Caitlin Burley
Uporabniški avatar
Damc
 
Prispevkov: 2162
Pridružen: 28 Mar 2014, 17:28

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a donkey » 09 Maj 2018, 07:43

Damc napisal/-a:Midva s tamalo bereva zdaj te nove izdaje.

Trenutno sva pri stripu, ko sta Trdonja in Zvitorepec v Afriki.


Ta mi je bil top :up:
Uporabniški avatar
donkey
Site Admin
 
Prispevkov: 5510
Pridružen: 26 Mar 2014, 11:44

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a Nevtralni » 09 Maj 2018, 08:19

Jaz sem si jih v kjižnici sposojal,sem jih pa požiral z očmi,joj ko bi takšne bile za ono obvezno branje haha
Uporabniški avatar
Nevtralni
 
Prispevkov: 66
Pridružen: 31 Avg 2016, 10:11
Kraj: štajerska

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a Master » 09 Maj 2018, 09:16

Nevtralni napisal/-a:Jaz sem si jih v kjižnici sposojal,sem jih pa požiral z očmi,joj ko bi takšne bile za ono obvezno branje haha


Isto jaz, knjižnica vsaki drugi dan. Vsakega sem si ziher petkrat sposodo.
Uporabniški avatar
Master
 
Prispevkov: 1799
Pridružen: 25 Mar 2014, 16:26

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a zamo » 10 Maj 2018, 01:51

cikal napisal/-a:sedim v kuhni pa poslušam ko baba gleda foptv dnevnik. govora je bilo o cenah hotelov po evropi in v sloveniji, mislim predvsem ljubljani. pa to me ni tolko zmotlo. zmotlo me je to ko vlačuga od komenatorke zaključi z ljubljano in začne z bledom...zdaj pa še k enemu našemu biseru...od kdaj je ljubljana jebeni slovenski biser? jebote malaga je galaksija za to jebeno mesto. dve jebeni ulici in to je to. žabari pa prepričani da so SVETSKA METROPOLA! pa tak je ispadlo ko sem poslušal, kot da je prepoceni ker so pač v amsterdamu, parizu, ženevi višje cene. Razlog obstaja zakaj so tam cene višje retardi žabarski!

p.s. malago sem dal čisto tako za primerjavo, ker sem bil tam 10 dni na dopustu in me je navdušla.


pa sej drzava itak turisticno forsira samo ljubljano..potem bled in se nekaj malega portoroz/obalo in kaj vmes (postojna, lipica)..
zamo
 
Prispevkov: 1946
Pridružen: 01 Apr 2014, 22:58

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a screamer_mb » 10 Maj 2018, 23:02

Samo nekaj glede volitev in predvsem Siska. Ded ni butast. Ampak samo nekaj moram omenit pri njem. Ce bi med soocenji vrgel tisto rdeco silt kapo dol pa se obleko kot gospod v neko obleko, bi lahko dobil bistveno vec glasov. Ker kak in kaj govori, sploh ni slabo. Samo na videz bi mogo nekaj dat, ker zdaj pa res roko na srce zgleda kot neki neresen kandidat...
Nor na moj Maribor!
Uporabniški avatar
screamer_mb
 
Prispevkov: 3030
Pridružen: 28 Mar 2014, 18:01

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a matejger » 10 Maj 2018, 23:18

screamer_mb napisal/-a:Samo nekaj glede volitev in predvsem Siska. Ded ni butast. Ampak samo nekaj moram omenit pri njem. Ce bi med soocenji vrgel tisto rdeco silt kapo dol pa se obleko kot gospod v neko obleko, bi lahko dobil bistveno vec glasov. Ker kak in kaj govori, sploh ni slabo. Samo na videz bi mogo nekaj dat, ker zdaj pa res roko na srce zgleda kot neki neresen kandidat...



Nisi edini, ki imas tako mnenje!
Ampak naj bi se tega zavedal in namenoma to nosi...
Takrat je njeno praznino nadomestil NK Bežigrad. Prvotno ni zrasel na pogorišču Olimpije, ampak je nastal že februarja 2005, torej nekaj mesecev pred tem, ko so zeleno-beli za Bežigradom odigrali zadnjo prvoligaško tekmo.
Uporabniški avatar
matejger
 
Prispevkov: 4599
Pridružen: 25 Mar 2014, 16:07
Kraj: Štajerska

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a Carlito Brigante » 11 Maj 2018, 08:16

Finance.si - https://www.finance.si/8860531/Proti-5- ... jeva-vlada

Proti! 5 argumentov proti projektu drugi tir, kot ga je zastavila Cerarjeva vlada

21.09.2017 18:21 Dopolnjeno: 10.05.2018 17:31
Pred nedeljskim novim referendumom o zakonu o drugem tiru

avtor
SIMONA TOPLAK

V nedeljo bomo na referendumu še enkrat odločali o zakonu o drugem tiru. Zakaj pravzaprav na referendumu glasujemo še enkrat? Vrhovno sodišče je marca odločilo, da je treba referendum o drugem tiru ponoviti, vrhovni sodnik Erik Kerševan je v obrazložitvi odločitve o razveljavitvi izidov referenduma o zakonu o drugem tiru dejal, da je bila vladna »referendumska kampanja nedopustno enostranska«, saj so v »njej poudarjali le pozitivne posledice uveljavitve zakona o drugem tiru in negativne, ki bi izvirale iz zavrnitve zakona, ne pa tudi morebitnih tveganj, ki jih prinaša uveljavitev«. Že ustavno sodišče je pred tem ugotovilo, je dejal Kerševan, da mora vlada stvarno, celovito in transparentno obveščati javnost in le tako lahko uporabi proračunski denar.
Naši argumenti tokrat niso nič drugačni kot so bili pred prvim referendumom, Finance so proti drugemu tiru kot si ga je zamislila odhajajoča vlada Mira Cerarja. Zato tudi še enkrat objavljamo članek, ki smo ga objavili pred prvim referendumom.
Nismo proti drugemu tiru, smo proti drugemu tiru za milijardo evrov. Nismo proti davkoplačevalskemu financiranju infrastrukture, smo pa proti temu, da davkoplačevalci plačujejo pribitek za korupcijsko tveganje. Drugi tir za milijardo evrov se gradi v istem pravnem okviru in v istem boju za oblast in istih moralnih standardih za pošteno in narobe, kot se je TEŠ 6. Ne zaupamo v projekt, kot si ga je zamislila odhajajoča vlada in ljudje okoli Mira Cerarja.

1. Zakaj NE bo devet tisoč delovnih mest
To je bil najbolj seksi in najbolj razvojni argument vlade za drugi tir. Če bi bil resničen. Ni nobenega dvoma, da infrastrukturni projekti povečajo zaposlenost. Vendar pa poceni ali pa dragi infrastrukturi projekti enako povečajo zaposlenost, samo korist je pri dragih manjša. Enako število delovnih mest bi prinesel tudi pol cenejši drugi tir. In devet tisoč delovnih mest za pol milijarde je veliko bolje kot devet tisoč delovnih mest za milijardo.

Preberite tudi:
Drugi tir ni zmaga, Cerar ni Kokoškov
Zakaj dvomimo, da je številka devet tisoč sploh uresničljiva? Vladna ocena je temeljila na študiji Mednarodne organizacije dela iz leta 2010, ki je govorila o tem, koliko delovnih mest je nastalo v ZDA pri infrastrukturnih projektih. Pozor, to je Amerika in to je bila finančna kriza, ko so bili infrastrukturni projekti generatorji zaposlenosti.

Ribiška mera vlade – tri tisoč služb preveč

Vlada se je pred prvim referendumom sklicevala tudi na študijo ekonomistov Velimirja Boleta in Dušana Mramorja iz leta 2007. Vlada je trdila, da študija ugotavlja, da dodaten milijon ton pretovora v Luki Koper prinese 450 delovnih mest. Študija tega ne navaja, temveč avtorja na podlagi podatkov iz leta 2003 ugotavljata, da je poslovanje Luke neposredno in posredno vzdrževalo v gospodarstvu okoli pet tisoč delovnih mest, na vsak milijon ton pretovora torej Luka generira 450 delovnih mest. Ne samo, da vlada manipulira in uporablja nekaj, česar ni. Na nekorektnost vlade je za TV Slovenijo opozoril tudi Bole: Korektno bi bilo, da upoštevajo korekcije zaradi sprememb tonaže in strukture pretovora. Če so predpostavili, da bi se delež generalnega pretovora povečal, bi bilo skupno zmanjšanje ocene učinka na zaposlenost manj kot tri tisoč, če pa so predpostavili, da bi se generalni pretovor zmanjšal, pa bi bilo zmanjšanje učinka na zaposlenost večje od tri tisoč, je za RTV SLO povedal Bole.

Vlada je zanemarila še več pomembnih podatkov:

na potrebe po delavcih vpliva sestava tovora, vozila in zabojniki jih dajo manj.
Podjetja racionalizirajo! Število delovnih mest se ne povečuje kar linearno s povečanjem tovora ali obsega poslovanja.
Pomembni dejavniki pa so tudi samo gospodarstvo in njegova sestava, globalni, ne le prometni, ampak menjalni tokovi, nove tehnologije.
Najnovejši argument države, kako ne pretiravajo z ocenami, je primerjava z avstrijsko oceno, da bo odsek železnice med Dunajem in Gradcem na baltsko-jadranskem koridorju z gradnjo predorov Semmering in Golica (Koralm) v desetih letih pomenil 18 tisoč delovnih mest. Kar je primerljiva ocena, kot so naše vladne za drugi tir.

Kako bodo nastajala delovna mesta, če pa za okoljska soglasja potrebujete deset let, če niste Magna

In zdaj pridemo do sistemskega problema, ki v Sloveniji omejuje zaposlovanje in posel. Vlada je denimo trdila, da je dodatna rast delovnih mest vezana na vzpostavitev predelovalnih dejavnosti v zaledju pristanišča in na celotni trasi jedrnih koridorjev prek Slovenije. Ja, na Madžarskem. Ali pa v Avstriji. Kjer je recimo pivovar Bewog, namesto da bi bil v Sloveniji. Se spominjate desetletne birokratske kalvarije ribogojnice v Posočju? Ali pa Akrapovićevih šakalov? Kako je že s hrošči pri Luki Koper? Slovenija nima sistema, kako hitro dovoliti posel. Ne moti nas, da se je pri Magni vse dalo hitro, moti nas, da gre sistemsko odbijajoče počasi. In moti nas neenakopravna obravnava posla, ker ubija delovna mesta, namesto da bi jih spodbujala.

Tu so še posebnosti pri delovni zakonodaji. Zakaj lahko Luka plačuje storitev, čeprav v resnici najema delavce, in koliko bi se stroškovna učinkovitost Luke poslabšala, če bi morala vse ljudi redno zaposliti, kot smo jih recimo morali mediji, pa še to, ali smo jih morali vsi? Slovenija, če dosledno upoštevaš predpise, česar nekaterim ni treba, ni država, kjer bi službe zaradi sistemskih spodbud rasle kot gobe po dežju. In ni poceni ne privlačna z vsemi obremenitvami. Bodo tile ob drugem tiru zato, da se bo Cerarjev spomenik svetil, deležni boljših pogojev kot vaše podjetje?

2. Zakaj NE ZAUPAMO, da bo milijarda pošteno porabljena
V Sloveniji imamo vse pomembne predpise in neskončno jih je, ki bi morali zagotavljati zakonito porabo javnega denarja. Vendar to ni tako. Z zakonom ne moreš predpisati poštenosti. To je vrednota, ki jo ljudje, podjetja in sistem imajo ali pa ne. V Sloveniji je velikokrat ni, kljub zakonom.

Zato je smešno, da vlada transparentnost, zakonitost in učinkovitost porabe milijarde evrov za drugi tir utemeljuje s tem, da je ravno zato sprejela zakon o drugem tiru. Še enkrat: z zakonom ne predpišeš poštenosti.

Imamo predpise, ki bi morali zagotavljati smotrno porabo javnega denarja, pa ministrstvo za gospodarstvo v Cerarjevi vladi, ki ga vodi Zdravko Počivalšek, še vedno objavi razpis, za katerega je iz aviona jasno, da je pisan na kožo enemu izvajalcu. Potem spremenijo pogoje, izberejo, revizijska komisija pa zavrne izbiro. To je pristop Cerarjeve vlade.

Z lahkoto delijo denar drugih ljudi, denar davkoplačevalcev. In ga tudi pobirajo. Ministrstvo za kulturo je predlagalo nov način za RTV-prispevek: plačevala naj bi ga vsak posameznik in vsako podjetje, odvisno od prihodka! Ne več na električni priključek. Nacionalna televizija ni optimalno organizirana, če dosledno upošteva delovno zakonodajo, če hoče izvesti vse, kar si želi, potrebuje denar. In vzemimo ga davkoplačevalcem. Kulturni minister Peršak je pred dnevi izjavil, da za zdaj spremembe niso predvidene, če pa bi se kdaj razmišljalo o spremembah, je to le ena od idej, je pojasnil.

Zdravstvo je drago in neučinkovito. Bolnišnicam zmanjkuje denarja. Vzemimo 136 milijonov evrov javnega denarja in ga dajmo bolnišnicam. Ne glede na učinkovitost. Ne glede na preplačane materiale. Ne glede na čakalne vrste. Saj po ministrici za zdravje Milojki Kolar ste itak sami krivi, da čakate, kaj pa ne greste drugam! To ni le nespoštljivo ravnanje z denarjem. To ni dostojno ravnanje z ljudmi.

Vlada Mira Cerarja se je spomnila tudi dodatnega davka za financiranje umetniških del. Nikoli ni dovolj.

Dimnikarje in njihove cene je liberalizirala tako, da so še dražji. Dodala obvezne plačljive storitve. Kakšno naključje: poslanec Cerarjeve SMC Aleksander Kavčič ni samo politik, je tudi 98-odstotni lastnik dimnikarske družbe KDS Ljutomer. Fino je imeti posel in odločati o zakonodaji za tovrsten posel. Ne velja samo za SMC, sicer. Velja pa tudi za SMC, ki vodi projekt drugega tira.

Ne zaupamo, da ne gre za politično plenjenje državnega denarja. Preprosto, ni se dovolj spremenilo in Cerarjevi ljudje niso novi ljudje. Cerajeva politika ni nova politika. In mehanizmi, kako do denarja za oblast, niso nič drugačni, kot so bili. Infrastrukturni projekti.

3. Zakaj NE bo razbremenitve avtocest ne okolja
Ker je ne more biti. Industrializacija je obremenitev okolja. In ko se bo povečal pretovor, se bo povečal tako po železnicah kot po avtocestah. Je pa res, da če bomo imeli zmogljivejšo progo, da bo šel večji del povečanja na železnice, še vedno pa bo šel del povečanja tudi na avtoceste.

Kar je sicer v svoji tabeli trdila tudi vlada v okviru promocije za drugi tir. Leta 2016 je bilo po cestah in železnicah za 19,5 milijona ton pretovora: 7,7 milijona ton po cesti in 11,8 po železnici. Leta 2040 bo po vladnih projekcijah brez drugega tira 35,5 milijona ton pretovora, od tega po cestah 21,5 in po železnici 14 milijonov ton. Ob tem dodajmo, da so se na železnicah pohvalili, da bodo že letos, brez drugega tira, prepeljali 14 milijonov ton pretovora, kar je blizu zgornjih zmogljivosti.

Z drugim tirom pa vlada ocenjuje, da bo leta 2040 za 43,3 milijona ton pretovora, 18,5 po cestah in 24,9 po železnici. Avtoceste torej ne bodo razbremenjene glede na že danes obremenjene razmere, ampak bodo še dodatno obremenjene. Tako da če vam gredo na živce tovornjaki, vam bodo šli tudi z drugim tirom še bolj, ker bo pretovora preprosto več tako na cestah kot na železnici. To pa ne pomeni, da železniški pretovor zares najmanj obremenjuje okolje. Ima pač slabosti: žre elektriko, povzroča vibracije in je hrupen.

Vnovič bi želeli povedati, da vlada nima celovite rešitve za še eno obremenitev okolja, ki je tako pri cestah kot pri železnicah pereč problem. In to je onesnaževanje s hrupom. Da obstaja negativna eksternalija pri transportu – hrup, ki ogroža zdravje ljudi, priznava tudi slovenska evropska komisarka za promet Violeta Bulc. Pravi, da je prav železniški hrup ena od prioritet njenega mandata.

Železniški hrup ostaja edini ekološki izziv za železniški tovorni promet. Je pa upravljanje tega hrupa zelo drago, če bi ga prepustili le železnicam, bi to močno oklestilo in postavilo pod vprašaj stroškovno vzdržnost podjetij. Zato so ukrepi protihrupne zaščite na železnici financirani tudi iz nacionalnih in evropskih sredstev, vendar je teh premalo. V Evropi se za nove – tišje – vagone in vlake zamenja le dva do tri odstotke vse flote. Protihrupna zaščita je v projektu drugega tira omejena le na ukrepe ob drugem tiru, koliko bo davkoplačevalce stala celovita nacionalna rešitev železniškega hrupa, ve samo bog. Cerarjeva vlada pač ne.

To pa je pomembno za odgovor na vprašanje, koliko več kot milijardo bo v resnici cena drugega tira – če se ne omejimo na 27 kilometrov.

4. Zakaj NE ZAUPAMO v učinkovit nadzor
Utemeljili smo že, zakaj zakon ne more predpisati poštenosti ljudi. Povedali smo tudi, da slovenski pravni okvir pri porabi javnih sredstev in predvsem ljudje, ki o porabi odločajo, ne vlivajo zaupanja.

Po naši oceni je na trhlih nogah tudi argument vlade, da sta poštenost projekta in nadzor nad njim zagotovljena s projektno-finančnim svetom in njegovimi člani. Teh članov je pet.

Člane sveta imenuje minister za infrastrukturo, predlagajo pa jih drugi ministri. Svet daje predloge v zvezi z nadzorom, predloge! Mora potrditi investicijski program. Nadzor nad Cerarjevim drugim tirom je torej v Cerarjevih rokah.

Milijarda evrov je veliko denarja za 27 kilometrov železnice. In ne glede na trditve vlade ni mehanizma, ki bi davkoplačevalce in njihov denar varoval pred dolgimi prsti. Vse bo zakonito, vse v skladu s predpisi, vse bodo potrdili nadzorniki, za vse bodo ocenitve, analize, računi – pa verjamete, da bo pošteno?

Sicer pa, kako se vlada bori proti nezaupanju v projekt drugega tira? Tako, da bo ustanovila še en svet. Gre za nov organ in novih devet članov, vsi bodo iz civilne družbe. Na soočenju na nacionalnem radiu ga je pred prvim referendumom omenil državni sekretar Jure Leben. Ker nam ni bilo jasno, kaj je zdaj to, smo preverili: »Dodaten svet uvajamo zato, ker je tako nezaupanje v projekt. Predvideno je, da dodatnega projektnega sveta ne bo urejal zakon o gradnji drugega tira, temveč bo na pobudo ministra imenovan po 5. členu poslovnika vlade, ki omogoča ustanovitev projektnega sveta, sestavljenega iz predstavnikov civilne družbe.« Leben nam ni znal povedati, kakšne bodo pristojnosti, naloge in odgovornosti dodatnega sveta, ko že imamo enega za nadzor. Tudi ne, kako operativen bo projekt z dvema svetoma in kako bosta sodelovala in odločala. Več bo znano prihodnji teden.

Že zdaj pa lahko ocenimo, da vlada ustvarja nove funkcije, nove svete, novo birokracijo, nove stolčke, da pomiri razgrajače. Daš jim funkcijo, pa se pomirijo. Znan recept, kako povečati zaupanje.

5. Zakaj NE bodo razbremenjeni davkoplačevalci
Vlada Mira Cerarja se je pred prvim referendumom hvalila z »inovativnim načinom financiranja, ki bo razbremenil slovenske davkoplačevalce«. Poglejmo inovativnost. Kako se bo financiral drugi tir: 200 milijonov evrov kapitalski vložek Slovenije, 200 milijonov evrov kapitalski vložek zalednih držav, 250 milijonov evrov evropskih sredstev, 311 milijonov evrov dolžniški viri financiranja, predvsem kredit pri Evropski investicijski banki (EIB) in Slovenski izvozni in razvojni banki (SID banka). Vlada pravi, da bodo najbolj obremenjeni uporabniki infrastrukture, in sicer prek: zvišane uporabnine za obstoječi in drugi tir (povprečno 3,2 milijona evrov letno od leta 2018 dalje), pribitka k cestnini za tovornjake (povprečno 13,6 milijona evrov letno od 2018 dalje) in takse na pretovor v koprskem tovornem pristanišču (8,5 milijona evrov letno od 2018 dalje).

Evropska sredstva ne zrastejo v Bruslju, evropska sredstva tudi niso tuja sredstva, k njim prispeva tudi Slovenija, to pa pomeni davkoplačevalci.

Uporabniki infrastukture so davkoplačevalci podjetja, ampak davkoplačevalci. In pri teh uporabnikih infrastrukture je zaposlenih veliko ljudi, ki so tudi davkoplačevalci. V Luki ocenjujejo, da je model financiranja tako velika obremenitev, da drugega tira za milijardo evrov nočejo. To ne pomeni, da drugega tira ne potrebujejo – ampak ne pod pogoji, ki poslabšujejo njihovo poslovanje. Menijo tudi, da je zakon v nasprotju s koncesijsko pogodbo. Luka je državna – v vsakem primeru bodo plačali davkoplačevalci.

Poglejmo obremenitve cestnih prevoznikov. Ti se očitno še najmanj vznemirjajo, čeprav dobivajo dodatne, celo neznane obveznosti. In zakaj so tako mirni? Kot je razvidno iz članka, vlada jih bo sicer lopnila, ampak potem pričakujejo in obljubljene so jim bile subvencije države s kakšnega drugega ovinka! No, morda je to inovativno. Ni pa razbremenitev, temveč je obremenitev davkoplačevalcev.

Neumno je trditi, da ne bomo plačali davkoplačevalci. Infrastrukturne projekte pač plačujejo države, to pa pomeni davkoplačevalci. In ni v tem problem. Davkoplačevalci plačamo ekonomsko učinkovit infrastrukturni projekt. Plačamo infrastrukturo, plačamo drugi tir, ampak ne za milijardo evrov. Plačamo za infrastrukturo, nočemo pa plačati pribitka za korupcijsko tveganje.
Carlito Brigante
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 29 Jan 2016, 15:57

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a Carlito Brigante » 11 Maj 2018, 08:24

Finance.si - https://www.finance.si/8933488/%28inter ... ave-v-UKCL

Saj ni res, pa je: Blaž Mrevlje kandidira za šefa nabave v UKCL

10.05.2018 10:00
Zdravnik pojasnjuje, da to ni provokacija, ampak da misli resno, ter razlaga, kako bi stisnil dobavitelje in privarčeval denar davkoplačevalcev

avtor
ANDREJA REDNAK

Interventni kardiolog Blaž Mrevlje, znan kot tisti zdravnik, ki je (skupaj s kolegom Markom Nočem) pred nekaj leti prispeval k znižanju nekajkrat previsokih cen žilnih opornic, je medijem sporočil, da kandidira na razpisu za šefa nabave v UKCL! Preberite, zakaj.

Šabeder še brez komentarja
Koliko prijav so dobili v UKCL na razpis za pomočnika generalnega direktorja za nabavno dejavnost, ni znano, rok pa poteče danes. Želeli smo komentar direktorja UKCL Aleša Šabederja na Mrevljetovo prijavo, a so sporočili samo: »Razpis še ni zaključen. Vsakršen komentar bi lahko vplival na potek razpisa in potek izbora.«

Včeraj smo sicer pisali, da so v UKCL – čeprav je razpis še v teku – kot novega šefa zaposlenim v nabavi že predstavili ekonomista Branka Matjašca. V UKCL so zatrdili, da bo ta v službi za nabavo le začasno, do imenovanja novega pomočnika.

Presenetljiva poteza Mrevljeta, kaj hoče doseči
Ali je vaša prijava na ta razpis provokacija, trenutek norosti ali mislite resno?
Ne, mislim popolnoma resno. Je logično nadaljevanje zgodbe z žilnimi opornicami, ki jo pri Financah seveda dobro poznate, saj se je tu pravzaprav tudi začela. Zato se vam za nekajletno delo, ki je prineslo tudi konkretne rezultate, še enkrat javno zahvaljujem. Vam osebno in vaši medijski hiši. Žilne opornice so samo eden od 20 tisoč zdravil, medicinskih pripomočkov in opreme, ki jih nabavlja naša glavna univerzitetna bolnišnica. Z znižanjem cen na raven prostega evropskega trga smo vsaj teoretično privarčevali UKC Ljubljana dva milijona davkoplačevalskih evrov na leto. Ta denar ne zraste na drevesu. Prislužiti ga morajo ljudje in tudi ga. Državljanke in državljani. Zato se mora v obliki moderne, učinkovite, prijazne in prijetne medicine tudi vrniti ljudem, ki sistem financirajo. Ta denar ne sme biti prečrpan čez mejo in pokraden skozi organiziran kriminal in sistemsko korupcijo, ki potekata pod krinko univerzitetne bolnišnice skozi prirejene javne razpise ali celo mimo njih za umetno vzdrževanje nekajkrat višjih cen, kot veljajo na prostem evropskem trgu, ki ga regulira normalna tržna ekonomija, in ne dogovorna balkanska.

Po vsem, kar ste »zakuhali« v zdravstvu na primeru žilnih opornic, in po vaših opozorilih o korupciji, ali resno pričakujete, da bi vas sprejeli v nabavo UKCL?

UKC Ljubljana je javna bolnišnica in v lasti države, torej na koncu državljank in državljanov. Zgodba z žilnimi opornicami ni tako zelo vredna zaradi privarčevanih nekaj milijonov evrov. Bolj je vredna, ker je razkrila vso širino in globino tega problema. Konkretno pokaže, kje vse je šlo narobe in kje je treba popraviti UKC Ljubljana, zdravstvo kot celoto in tudi državo. Sicer je pa tako: v normalni državi, z normalnim zavedanjem, čemu je namenjen davkoplačevalski denar, in z delujočim pravnim sistemom bi peščici posameznikov, ki so optimizirali delovni proces v ustanovi za nekaj milijonov evrov, rekli hvala, jim dali nagrado in jih prosili, naj si izberejo katerokoli delovno mesto ter storijo enako še pri vseh preostalih 20 tisoč izdelkih. Če pod krinko univerzitetne medicine ne potekata organizirani kriminal in sistemska korupcija, kot trdim jaz, potem ne bi smelo biti problema. Če pa potekata in ju je treba še vedno ščititi, me seveda ne bodo izbrali. Mi je pa všeč vaš izraz »zakuhali«. Jaz bi temu sicer rekel normalna državljanska drža. In pripravljen sem priti z izkušnjami iz tujine in jo nadaljevati.

Zakaj vas kot interventnega kardiologa sploh zanima to mesto in to delo?

Človek ima v različnih življenjskih obdobjih različne izzive. Vsi izzivi pa enkrat postanejo rutina. Nato si človek poišče nove. Z interventno kardiologijo sem se ukvarjal v štirih različnih državah in tako tudi spoznal štiri različne javne zdravstvene sisteme. Vstavljanje žilnih opornic v vedno iste tri srčne arterije mi po štiri tisoč posegih ni več izziv. Izziv bi bil raziskovanje, vendar se bojim, da je najbolj zanimivo obdobje razvoja intervencijske kardiologije mimo. Nisem načrtoval vrnitve v domovino. Vendar je nenaden odstop gospe Varje Dolenc prinesel nov izziv, ki bi bil logično nadaljevanje zgodbe z žilnimi opornicami, obogateno z izkušnjami iz tujine. Tam davkoplačevalci od svojih politikov zahtevajo, da se denar, ki so ga prislužili s svojim delom in se mu reče davki in prispevki, tudi vrne skozi moderno in učinkovito državo, na institucionalni ravni izdelan in delujoč protikorupcijski sistem v zdravstvu.

Škodljive pogodbe se da vedno razdreti
Če vas sprejmejo, kakšna bi bila vaša prva poteza? In kakšni vaši cilji ter kako bi zniževali cene materialov?

Prva poteza bi bila od prijateljev pridobiti cene iz tujine (kar že poteka) za vse materiale, zdravila, pripomočke in opremo ter servisiranje. Druga poteza je pregled smernic evropskih združenj s posameznih področij medicine in njihov prevod, s čimer se pridobijo tako imenovani standardi in normativi. Za to je potrebno le znanje angleščine in malo dobre volje. Slovenski bolniki si seveda zaslužijo najboljša zdravila in najboljše pripomočke. S pridobljenimi podatki iz prvih dveh točk bi nato pregledal trenutno veljavne pogodbe, in kjer bi bila odstopanja od cen na prostem evropskem trgu večja od 10 odstotkov, bi sledilo novo pogajanje z dobavitelji. Škodljive pogodbe se da vedno razdreti. Gre za davkoplačevalski denar. Če ne bi bili pripravljeni spustiti cen, bi organiziral nabavo v tujini, kot smo to naredili v primeru žilnih opornic. Zato smo se priključili Evropski uniji. Vse je zelo jasno in zelo preprosto. Samo izpeljati je treba. Cilj je ponoviti zgodbo z žilnimi opornicami po metodi copy-paste na vseh 20 tisoč medicinskih izdelkih in privarčevani davkoplačevalski denar nameniti za modernizacijo UKC Ljubljana, boljše plače, kontrolirano in namensko izobraževanje kadra v tujini, povezovanje s sorodnimi institucijami v tujini in ustvariti nekajmilijonski proračun za organiziranje in izvajanje mednarodnih študij ter publiciranje, ki bo UKC Ljubljana postavilo kot ustanovo v celoti na evropski zemljevid medicine. V primeru izigravanja in delanja norca iz javne bolnišnice, kot smo mu bili priča na centralnem javnem razpisu za žilne opornice, kjer so dobavitelji razpis kartelno zrušili s tem, da so vsi ponudili višje cene od najvišjih dopustnih, pa bi bil ukrep tudi nekajletna prepoved poslovanja z UKC Ljubljana na vseh področjih, ki jih dobavitelj pokriva. Hitro bi se uredilo. V nekaj mesecih.

Kaj je na takem delovnem mestu najpomembnejše – poznavanje nabave, zakonodaje o javnem naročanju in možnostih kupovanja drugje v EU, potreb bolnišnice in pacientov, je to podpora politike ali morda poštenost in nepodkupljivost ter integriteta?

V ugrabljeni in popolnoma izrojeni državi brez delujočega pravnega okvira so gotovo na prvem mestu poštenost, nepodkupljivost in integriteta. Le s tem se lahko pridobita zaupanje davkoplačevalk in davkoplačevalcev ter podpora za spremembe. Podpora politike je pomembna in jo dajem na preizkušnjo. Smo v predvolilnem času. Vsi se spoznajo na zdravstvo. Vsi obljubljajo, da ga bodo prav zdaj in prav oni uredili. Ter da je treba vzpostaviti razmere, da se Slovenci, ki so šli v tujino, vrnejo z nabranimi izkušnjami in pomagajo izboljšati državo. Jaz sem pripravljen. V tujini sem si seveda nabral konkretne izkušnje in tudi poznanstva glede kupovanja materialov in zdravil v EU, ki jih zdaj lahko izkoristim. Zakon o javnem naročanju pa mislim, da tudi ne bo prevelik zalogaj.

Zelo verjetno bi zdravniško-dobaviteljski lobiji, ki v zdajšnjem sistemu krasno živijo, napeli vse sile, da bi vam spodletelo in da se ne bi nič spremenilo. Kako bi se spopadli z njimi, imate že kak načrt?

Seveda. Ampak bom uporabil izjavo gospoda Simona Vrhunca, ki je v eni od oddaj Tarča na temo korupcije v zdravstvu dejal, da morajo biti dobavitelji počaščeni, da lahko dobavljajo glavni in najpomembnejši univerzitetni bolnišnici v državi. Ni vprašanje, kaj si mislijo dobavitelji, ampak davkoplačevalci. Za vaš denar gre. Ki pa ne konča v modernizaciji bolnišnice, prijaznejših storitvah, krajših čakalnih vrstah in podobno. Konča v jadrnicah, motornih čolnih in vilah od Kranja do Cresa. In vprašanje je, kako resno mislijo v UKC Ljubljana, da bi želeli z vašim denarjem delati kot dober gospodar, ter kako resni so mesec pred volitvami politiki, ki vam obljubljajo, da bodo uredili zdravstvo. Mi smo se z zgodbo o žilnih opornicah že konkretno dokazali in privarčevali dva milijona vašega denarja na samo enem materialu od dvajsettisočih in v samo eni bolnišnici. Zelo preprosto, zelo učinkovito in zelo hitro lahko naredimo podobno še na preostalih in vrnemo vaš denar za vaše zdravljenje, ki bo moderno in učinkovito, ko ga boste potrebovali.
Carlito Brigante
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 29 Jan 2016, 15:57

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a fixcar1 » 11 Maj 2018, 23:00

Toti pa jih je popipsal in kot zgleda že jih bo.... :smoking:
MI SMO MARIBOR !!
Uporabniški avatar
fixcar1
 
Prispevkov: 4820
Pridružen: 27 Mar 2014, 20:57
Kraj: šterntal

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a suvereno » 13 Maj 2018, 16:00

Ste že slišali za program SDS - "Slovenija v srcu"? #SDSzate

Vrhunski video https://www.facebook.com/slovenska.demo ... 784940232/
Uporabniški avatar
suvereno
 
Prispevkov: 1480
Pridružen: 25 Mar 2014, 20:32

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a purplehaze » 13 Maj 2018, 16:43

oni to brrz sramu objavijo taki video, sej to nemors vrjet :-E
purplehaze
 
Prispevkov: 265
Pridružen: 28 Nov 2015, 17:11

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a donkey » 13 Maj 2018, 17:09

purplehaze napisal/-a:oni to brrz sramu objavijo taki video, sej to nemors vrjet :-E

To je dejansko njihov video, jaz sem bil siguren, da je parodija :shock:
Drugače pa obraz one ženske od 0:25 do 0:30 zmaga :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
donkey
Site Admin
 
Prispevkov: 5510
Pridružen: 26 Mar 2014, 11:44

Re: Slovenija...

OdgovorNapisal/-a cikal » 13 Maj 2018, 19:14

kaj na 0:38 oni gimpl Majeru akumolator menjava? za ABLAST se gre.
cikal
 
Prispevkov: 207
Pridružen: 05 Avg 2014, 14:27

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na RAZNO 

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov